RSS

Monday, February 28, 2011

Hidup ini satu anugerah terindah..

Hidup ini adlh satu anugerah yg amat terindah..aku amat bersyukur kpd Allah s.w.t krn diberikan kehidupan yg sempurna bgku. Hidup aku dikelilingi oleh keluarga yg amat menyayangi aku, kwn2 yg amat supportiv dan selalu menggembirakan n menghiburkan aku. Pada usia menginjak ke 27 thn ni, aku telah diberikan kehidupan yg sempurna oleh Allah s.w.t. Aku amat bersyukur dianugerahkan permata hati yg amat comel dan mencuit hati yg baru berusia 3 bln. Smoga Allah s.w.t memanjangkan umurku spy aku dpt membesarkan anakku dgn sempurna dan semoga dia menjadi anak yg bijak, solehah dan taat pd agama. Blog ini aku ciptakan utk aku kongsikan pgalaman hidupku sehingga Nur Alya Amani hadir dlm hidupku..terima ksh ya Allah..

0 comments:

Post a Comment