RSS

Monday, February 28, 2011

Tempoh percintaan...

Cinta...tempoh percintaan aku bermula dr sekolah menengah lg. Aku tak pernah bercinta, boleh dkatakan dia adlh cinta pertama aku..hehehe..nk kata berkenalan, aku berkenalan dgn dia sejak sekolah tadika lg..dr form 1 smpi form 6, kami ddk satu kelas. Masa tingkatan 1,aku jd penolong kelas & dia jd ketua kelas. Pada mulanya, aku tak berapa suka dgn dia sbbnya dia ni ramai sgt peminat. Adik angkatla,kakak angkatla smpi kitaorg sume gelar dia mat bunga...hehehehehe..nk kata hensem tu, hensemla jgak.
Tp yg peliknya, mna ada aku, di situ ada dia..dh jodoh agaknya..hehehehe. Kami sama-sama masuk pengakap dan selalu camping sama-sama. Tpnya dia xtau yg aku & kwn2 selalu ngumpat2 n kata2 dia mat bunga. Pendek kata, aku n kwn2 aku mmg antila dgn dia. Yg aku paling xsuka, dia ni suka buli aku dlm kelas. Bila ada kelas kimia masa form 5, tmpt dia adlh sblh meja aku. Cikgu yg mengajar kami masa tu, adlh cikgu laizinah, mcm2 eksperimen kami buat & part yg paling aku takut adlh bila nk idupkan penuhu bunsen.
Bila mintak tolong, dia xpernah nk tolong idupkan & selalu ketawakan aku. Bila buat eksperimen latex mgunakan getah pokok getah, dia dan kwn dia (bob) panggil aku n kumpulan aku ojol sbb kami je buat sampai satu bdn bau ojol. Jahat betul dia. Pastu kami sama-sama pulak jd pengawas sekolah & kat mana aku jaga, kat situ ada dia (mcmmn ntah bleh ditakdirkan bsama je) & mcm biasa, dia akan buli aku bersama kwn dia yg bernama bob....bsambung...

0 comments:

Post a Comment